Paranna Facebook-markkinointikampanjaasi viidessä helpossa vaiheessa

Okei, joten aloitit vihdoin Facebookin käytön yrityksesi verkkosivuston mainostamisessa, miten se onnistuu sinulle toistaiseksi? Koska on todistettu tosiasia, että nämä digitaalisen markkinoinnin tekniikat voivat toimia erittäin hyvin, kun oikeita käytäntöjä otetaan käyttöön. Mutta on vieläkin helpompaa saada se täysin väärin, ja näytämme sinulle, kuinka välttää näitä huijauksia ja jopa saada todellista arvoa sosiaalisen markkinointikampanjasi avulla. Joten jos sinulla on muutama minuutti aikaa varaa, miksi et nauti lopusta tästä lyhyestä artikkelista ja katso, voimmeko lisätä lisäarvoa ponnisteluihisi?
Esitä joitain kysymyksiä
Jotta voisit olla yhteydessä nykyiseen yleisöösi Facebookissa, sinun on oltava lähellä ja henkilökohtaista. Tämä tarkoittaa, että sinun pitäisi kysyä ennen kaikkea, ja jos et ole, ehkä siinä piilee ongelma. Aloita kyselemällä faneiltasi ja vierailijoiltasi, mitä he ajattelevat Facebook-sivustasi, varaudu joihinkin kuokkaisiin totuuksiin, mutta nämä ovat yleensä todella hyödyllisiä, kun olet ylittänyt alkuperäisen sokin. Käynnistä kaksisuuntaiset keskustelut ja vältä liikaa mainoskampanjoita, koska nämä eivät todellakaan tee temppua.
Manuaalinen yli automaattinen
Yritä välttää automaattisia päivityksiä, jotka vaikuttavat olevan niin helppoja valita, koska ne eivät todellakaan auta ahdistustasi. Se voi olla kätevää, ja me kaikki rakastamme tapaa, jolla nämä hienot työkalut voivat toimia, mutta suoran ja sitouttavan vuoksi pidä kiinni manuaalisista ponnisteluista. Henkilökohtainen lähestymistapa voittaa aina päivän, ja yleisösi varmasti arvostaa panostasi, kun he näkevät sen tulevan sydämestä.
Jakaminen
Kun teet omaa asiaasi verkossa, löydät epäilemättä melko hienoja kuvia ja artikkeleita. Ole mukava ja jaa nämä faneillesi, koska he eivät ehkä ole nähneet niitä aiemmin. Sen lisäksi, että he antavat heille lisäarvoa, he arvostavat myös sitä, että välität tarpeeksi vaivautumisesta ensinnäkin. Voit myös jakaa omia tuotteitasi, mutta muista selittää, miksi siitä on hyötyä yleisöllesi.
Suositukset
Jos nykyiset ja arvokkaat asiakkaat ovat tyytyväisiä hyvään työhösi, miksi et lainaa heitä onnelliseksi ja jaa nämä ajatukset Facebook-faneillesi? Pyydä heitä sanomaan muutama mukava sana sivullasi, ja näin kaikki voivat nähdä tunteen – puhdasta kultaa!
Älä ole laiska!
Facebook-tuotemerkkisivusi tulisi olla täynnä elämää, ja jos sinun ei tarvitse häiritä säännöllistä esiintymistä, miksi sinun pitäisi yleisösi? Emme ehdota, että täytät sivun päivittäin, lisäät vain muutamia päiviä muutaman päivän välein ja vastaat kaikkiin jäljellä oleviin kysymyksiin. Kohtele heitä mahdollisuutena levittää hyvää sanaa, ja nämä aitot keskustelut ovat tapa osoittaa yleisöllesi, että olet todellinen juttu, kun haluat mainostaa cva-hoitoa Torontossa ja että heillä on väliä sinulle!
Joten sinulla on se, 5 uber-upeaa tapaa varmistaa, että Facebook-markkinointikampanjasi todella osuu joka kerta!

You May Also Like

More From Author